Звертаємо вашу увагу, магазин працює в режимі шоу-руму до закінчення пандемії.
Про ваш приїзд прохання повідомляти за три години. Дякуємо за розуміння.
На усі товари Mima надається гарантія, яка підтверджує зобов'язання по відсутності в товарі заводських дефектів. Гарантія надається на термін від 2-х до 36 місяців в залежності від типу товару. Термін гарантії вказаний в описі кожного товару на нашому сайті. Підтвердженням гарантійних зобов'язань служить гарантійний талон виробника, або гарантійний талон «МiMAKIDS.CОМ.UA».
Куди звертатися за гарантійним обслуговуванням?
Гарантійним обслуговуванням займається сервісний центр, авторизований виробником. Адреса і телефон сервісного центру ви можете дізнатися у менеджера.
Право на безкоштовне гарантійне обслуговування дає гарантійний талон, в якому зазначено:
Будь ласка, зберігайте його протягом усього терміну експлуатації.
Термін ремонту визначається авторизованим Сервісним Центром.
У яких випадках гарантія не надається?
Сервісний центр може відмовити в гарантійному ремонті якщо:
Гарантійні зобов'язання не поширюються на наступні несправності:
Зверніть увагу:
Перелік із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ N 1317 (1317-2003-п) від 20.08.2003, N 1 642 (1642-2004-п) від 13.12.2004, N 1173 (1173-2005-п) від 07.12.2005.
Доповнення N 3 до постанови Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 р N 172.
Згідно статті 9 Закону України «Про захист прав споживачів». Кабінетом Міністрів України затверджено перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну або поверненню.
До таких товарів відносяться: