Mima
0

Звертаємо вашу увагу, магазин працює в режимі шоу-руму до закінчення пандемії.

Про ваш приїзд прохання повідомляти за три години. Дякуємо за розуміння.

Гарантія та сервісне обслуговування

На усі товари Mima надається гарантія, яка підтверджує зобов'язання по відсутності в товарі заводських дефектів. Гарантія надається на термін від 2-х до 36 місяців в залежності від типу товару. Термін гарантії вказаний в описі кожного товару на нашому сайті. Підтвердженням гарантійних зобов'язань служить гарантійний талон виробника, або гарантійний талон «МiMAKIDS.CОМ.UA».

Куди звертатися за гарантійним обслуговуванням?

Гарантійним обслуговуванням займається сервісний центр, авторизований виробником. Адреса і телефон сервісного центру ви можете дізнатися у менеджера.

Право на безкоштовне гарантійне обслуговування дає гарантійний талон, в якому зазначено:

  • модель;
  • серійний номер;
  • гарантійний термін;
  • дата продажу товару.

Будь ласка, зберігайте його протягом усього терміну експлуатації.
Термін ремонту визначається авторизованим Сервісним Центром.

У яких випадках гарантія не надається?

Сервісний центр може відмовити в гарантійному ремонті якщо:

  • порушена збереження гарантійних пломб;
  • є механічні або інші пошкодження, які виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб;
  • порушені правила використання, викладені в експлуатаційних документах;
  • було вироблено несанкціоноване розкриття, ремонт або змінені внутрішні комунікації і компоненти товару, змінена конструкція.

Гарантійні зобов'язання не поширюються на наступні несправності:

  • природний знос або вичерпання ресурсу;
  • випадкові пошкодження, завдані клієнтом або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання;
  • ушкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);
  • ушкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації;

Зверніть увагу:

Перелік із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ N 1317 (1317-2003-п) від 20.08.2003, N 1 642 (1642-2004-п) від 13.12.2004, N 1173 (1173-2005-п) від 07.12.2005.

Доповнення N 3 до постанови Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 р N 172.

Згідно статті 9 Закону України «Про захист прав споживачів». Кабінетом Міністрів України затверджено перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну або поверненню.

До таких товарів відносяться:

  • товари для немовлят (пелюшки, соски, пляшечки для годування тощо);
  • дитячі іграшки м'які;
  • дитячі іграшки гумові надувні;
  • білизна постільна;
  • товари в аерозольній упаковці;